Scott

God morgon!

Scott - Swedish College of Travel & Tourism. Heter nämligen skolan som jag ska börja på den 31a Augusti i lilla lilla Orsa. Min kära fader är där just nu på campingen och hade träffat ett par som haft en son som just gått en utbildning där. De berättade bara en massa positiva saker. Som att lärarna är väldigt bra och trevliga att skolan är mysig och att allt hade varit jättebra. Jag har inte hört någonting negativt och när jag själv var där på besök så var alla jätte trevliga och man kände nästan på en gång att här kommer man att trivas bra. Så för att avsluta detta så tycker jag faktiskt att det ska bli roligt att flytta och jag ser fram emot det. Det känns inte ett dugg jobbigt och jag är redo för att plugga vidare inom det jag verkligen vill hålla på med. Självklart så kommer jag hem så ofta jag kan så ingen kommer slippa mig ändå!

Nej, nu är det dags att få i sig något i magen och göra sig i ordning det lilla jag behöver. ;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0