Jag blev överraskad idag!


Det här var min överraskning som jag fick!

Jag fick åka iväg på ytterliggare äventyr idag nämligen till lill änge och ixo och jag hittade mig en röd och fin jacka som dessutom var på rea och väldig, väldigt fin så jag är otroligt nöjd. När jag kom hem gick jag direkt ner för att möta Erikis vi skulle köpa förköp tills i morgon och där efter gick jag hem och vilade lite grann och åt mat.

Dessutom så lämnade min otroligt ''gulliga'' mamma ballkong-dörren öppen på vid gavel då min älskade fanny var ute och jag fick totalt panik när jag såg de. Hon kunde för tusan ha flygit ut och vi hade aldrig mer fått se henne. Hon skulle dessutom dö där ute och jag hade inte alls varit glad för de. Ne, nu ska jag mysa på innan det är dags för sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0