Gårdagen

God morgon!

Jag var så himla trött igår så jag orkade inte skriva något mer inlägg om hur dagen hade varit. Så jag tänkte berätta lite om den nu istället. Dagen började med riskettan och det gick väl bra, det var nog bra att man fick sitta och gå igenom det där och kanske förstå lite bättre att man ska vara uppmärksam och försiktig. Efter de mötte jag upp Erika nere på stan och vi gick förbi måds jobb och hon bjöd oss på en glass som vi satte oss ner och käkade. Då kom frimp da pimp förbi och följde med oss vidare till stan tills de var dags att gå hem till mig och lägga oss ute i parken och sola lite grann. När jag kom in så ville mamma att jag skulle följa med och handla senare vilket jag gjorde så vi åkte upp på coop med sonja och handlade och käkade mat. Kom hem och de första jag nästan gjorde var att gå ut en sväng med Nina som kikade förbi men de var inte så länge men trevligt ändå. Sedan avslutade jag kvällen med jordgubbar och The O.C, trött som få! Nu är det en ny dag och den ska jag strax börja med att ha en körlektion, jag hoppas att det går bra. Vi hörs lite senare!


glassen jag fick ;)

Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

MUMS !

2009-07-04 @ 21:09:23
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0