En ny vecka återigen!

Gud vad veckorna rullar på och jag har haft fullt upp hela helgen. Jag har jobbat och jobbat och jobbat och han med en liten sväng där på dunder idag har jag också jobbat. Men nu är jag ledig i tre dagar vilket behövs faktiskt och det ska bli för jääävla skönt måste jag få säga. Idag berättade jag även för ena chefen hur länge till det är jag kan jobba och det är knappt en månad till som jag jobbar på de där stället. Vi får väl se hur det blir men jag hoppas jag kommer trivas :) Jag tror jag ska palla mig ner på affären och köpa mig något gott och sedan ta ett besök hos solarieöarna och där efter gå hem och bara mysa ner mig och se på en bra film tror jag. Längesen jag såg sex and the city så det blir nog den ;)


P.s jag hämtade ut tågbiljetterna idag, ialla fall från sthlm - östersund!
Jag har dom här hos mig nu, hörde du de erika? :D

Kommentarer
Postat av: erika

Härligt!! Bara ner resan löser sig, men det verkar som det va? ;)

2009-07-13 @ 19:17:43
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0