Ännu en dag som susat förbi!

Tänk vad fort dagarna går ändå. Idag har jag faktiskt bara gjort nyttigheter vilket var bra och få det överstökat när det ändå inte har varit såhär jättebra väder. Dvs. Ingen sol så det blev ingen solning för mig idag. Men dagen har bestått av:
  • Körlektion
  • Städning (bl.a nybäddad säng, mmm!)
  • Jobb
  • The O.C avslutade jag kvällen med.
En helt okej dag och jag kunde inte avsluta den på bättre sätt. Jag blev så trött och höll på att somna så nu ligger jag i sängen och ska strax fälla igen mina ögonlock och gud vad jag älskar nybäddade sängar!



Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Va kul att du är med och tävlar! :)

2009-07-04 @ 00:23:45
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0