Veckans första dag

Den började inte alls bra. Jag kunde inte somna i natt och sedan vaknade jag sju i morse och var klarvaken då jag minst kunde sova en timme till. Men jag lyckades iallafall somna om en timme till vilket var bra. ;) Nytt schema har vi nu i skolan och nu går jag i skolan hela veckorna tills det är dags att säga hejdå. Känns lite konstigt eftersom det var ett år sedan vi gick i skolan alla veckodagarna. Eftersom vi har haft apu två av dagarna men de kommer nog bli bra med nya kurser och sånt!

Jag måste ändå tala om det att de är tur att vissa människor kan göra en dag lite bättre. Finns där och förgyller vardagen helt enkelt, haha. Det är alltid bra och de får en på de där lilla extra bra humöret. Som idag hände en rolig sak..

Person 1- Alltså jag förstod inte det där med grupperna!
Person 2 - Nej, men de förstod jag ju att du inte skulle göra!


Haha, hur kan man komma med såna kommentarer? ;D




Kommentarer
Postat av: ninoo

men hahah, det bara slinker ut ;)

2009-01-19 @ 19:33:25
Postat av: Anonym

snorunge :(

2009-01-19 @ 22:59:02
Postat av: Suzan(L) Svar:

Tack så jätte mycket :D Nu blev jag glad (gladare än vanligt :P)



Detsamma förrsten!^^<3 KRAM

2009-01-25 @ 20:20:56
URL: http://f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0