Semestersvenskar

Premiär för semestersvenskar på tv4 20.00 Onsdag!

I mörkaste januari tar TV4 med tittarna till Thailand och sol, bad och semester. Följ åtta reseledare i deras hektiska arbete med att serva och underhålla svenska semesterfirare i nya realityserien Semestersvenskar.

Kan ni gissa vem som kommer sitta bänkad framför tvn då? ;)
Jag som älskar allt som har med resor att göra!

Jag valde verkligen rätt linje på gymnasiet, jag låg och tänkte på de för någon dag sedan när jag skulle sova. Om jag verkligen hade valt rätt och de kom jag fram till att jag har. Eftersom jag älskar allt som har med resor att göra och turism så varför inte jobba med något sådant i framtiden? Eftersom jag tycker det är roligt, fast jag vet inte riktigt vad än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0