En pappa & en mamma

En pappa och en mamma är det värdefullaste man har.
Det finns alltid där för en när man behöver, ställer upp för en i alla lägen, vill vara en bra förebild och hjälpa en genom allt i livet. Det vill visa hur mycket ens barn betyder för en och framför allt älska den på alla sätt och vis. Jag vet att min pappa och mamma älskar mig, jag vet att de bryr sig om mig, jag vet att de finns där om det är så. Jag vet att jag alltid har dom vid min sida. Men eftersom jag har blivit ganska stor nu så finns det saker som jag vill ta itu med själv på egen hand och de hoppas jag dem förstår. För att man själv ska kunna bli en starkare person i sig själv och utvecklas. Jag älskar verkligen min mamma och pappa, de är dom bästa som finns.  Jag vill verkligen att ni ska förstå det och jag hoppas ni vet om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0