Alldeles nyss

..Hände det något lite små roligt.
Mamma åkte iväg för och handla lite mat, jag är i köket och stökar på och plötsligt ringer mobilen. Det är ju såklart mamma som ringer, jag undrar vad det är nu hon vill..

- Ja, hallå! (Svarar jag)
- Kan du komma och öppna porten åt mig?
- Men vafan, vad är det nu då?
- Jag har tappat bort nyckeln, jag hittar den inte!
- Men vafan, du hade den ju när du gick ut, hur kunde de gå till?
- Jag vetinte, när jag tog upp nyckeln så var den inte på knippan, kom och öppna nu!
- Jaja, jag kommer nu!
KLICK!

Det som var det roliga i det hela var min mammas tonfall, hon lät helt chockad och pratade jättenära micken på telefonen så det brusade så fint när hon pratade, nästan skrek, haha!


Kommentarer
Postat av: mickis

SV.

jo jag vet. haha

2009-01-02 @ 22:22:33
URL: http://picks.blogg.se/
Postat av: Sara

Sv : ja gör det :D



hahah ojjjdå , Inte så bra att bli av med nycklen kanske (A)

2009-01-02 @ 22:29:11
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0