The Curious Case Of Benjamin Button







Äntligen har jag tagit mig i kragen och tittat på Benjamin Button!
Vilket jag inte ångrar att jag gjorde, vilken helt otrolig fantastiskt film!
Den är ju annorlunda än de flesta, men så otroligt fin samtidigt.
Det här är en av mina absolut bästa filmer, den är nog värd att köpa.
Ni som inte har sett denna fantastiska film ska verkligen ta er tid att se den.
Benjamin Button, pojken som föds gammal och bara blir yngre och yngre.
Lite väl lång tyckte jag den var, men tur att jag var hemma så jag kunde ta kisspauser.

Jag har ju lagt märke till att även Brad Pitt inte ser så dum ut heller efter denna film ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men äntligen nån som tycker som mig, att brad är snygg;)

2009-02-18 @ 18:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0