Pms?

Under de senaste två veckorna tycker jag att jag har varit mer irriterad än vanligt. Jag har blivit irriterad lättare på andra och bara på små saker, kan man ju som sagt tycka då. Det är inte meningen att ni ska få höra en otrevlig Mikaela och de är ju de som är upp i mig hela dagarna som tyvärr får stå ut med de. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt om jag på något vis har varit otrevlig, för jag menar egentligen ingenting illa. Jag tror nämligen att det är pms Mikaela som är i farten. Men nu är snart min kladdkaka färdig, jag hoppas att de lindrar mina pms besvär eftersom jag samtidigt är så otroligt sötsugen just nu. Så jag var bara tvungen att baka en!  ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0