Migrän (lindrande)

Jag hatar verkligen när jag får mina små migrän anfall, men jag måste ändå vara lycklig lottad som inte får det värsta. Det är ju trots allt lindriga. Men när de väl händer så blir jag sjukt trött, jätte ont i huvudet och mår lite illa. Jag kan inte annat än att proppa i mig två alvedon och sedan lägga mig ner för att vila/sova för att det ska bli bättre. Förr hade jag så minst en gång i veckan, hur stod jag ut egentligen? Nu får jag de sällan men ibland dyker du upp lite då och då, som idag. Men nu är de mycket bättre och har bara lite huvudvärk kvar, ska ta och tvätta bort sminket, äta en riskaka och hoppa i säng! :)

just ja, åre bilderna är på väg. ;)

Godnatt!



Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh stackare ajjajj!! :( men det blir juh bättre som tur ee :) men jag ville bara säga att det ee en tävling på min blogg just nu o om du vill kan du vara me i den det är bara att läsa instruktionerna o svara på frågorna!! harre bra!!:)

2009-02-17 @ 08:23:40
URL: http://ellinoractress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0