En liten resumé från 2009!

Eftersom året nu lider mot sitt slut så tänkte jag ta och gå igenom vad jag har varit med om i år.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åh, det här har varit det bästa året hittills måste jag faktiskt säga! Året kanske inte började på bästa sätt men fortsatte där emot på bättre vis. Jag hade fullt upp eftersom jag gick sista året på gymnasiet och inför studenten så var de en massa arbeten som skulle in. Så ja, jag har tagit studenten, åkt på världens bästa utomlands resa till Ayia napa vilket numera är mitt paradis. Efter sommaren så flyttade jag till Orsa för at plugga vidare direkt, reseproducentutbildningen. På swedish college of travel and tourism där jag går i en fantastiskt klass. Jag visste redan innan jag började på gymnasiet vad jag vill jobba inom i framtiden. Året har innehållet det mesta, allt kan man faktiskt säga! + att jag faktiskt var till stockholm en sväng i somras också.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, men jag har ett i år som jag kommer att lägga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nae, inte direkt så.
4. Dog någon som stod dig nära? Det skulle vara min farmor och farfars hund, Ritzi. Älskad och saknade hund!
5. Vilka länder besökte du? Cypern
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Kanske en pojkvän?
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? åh, studentdagen, dom två veckorna som vi hade i ayia napa och när jag flyttade till Orsa.
8. Vad var din största framgång 2009? Oj, gud vad svårt! Jag har lärt mig så otroligt mycket. Blivit starkare i mig själv och som person.
9. Största misstaget? Jadu...
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Förkyld bara, annars klarat mig bra! :-)
11. Bästa köpet? Oj! :O Jag tycker om de mesta jag har köpt!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläder
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja absolut, studenttiden, att jag kom in i orsa, träffat nya människor, fått varit med dom jag tycker om mest, ayia napa resan framför allt!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bad romance med lady gaga, sexy bitch, i know you want me...bl.a ! Oh, just de. Jag får ju inte glömma rap das armas, barapapapapapaa! :D
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? I början ledsnare tror jag men sedan har jag nog varit gladare än någonsin!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Öhm, rest mer kanske! ;)
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inte tagit åt mig lika lätt.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj och lite släkt!
19. Blev du kär i år? -
20. Favoritprogram på TV? One tree hill, gossip girl, paradise hotel.. massor av serier helt klart!
21. Bästa boken du läste i år? Jadu, har inte läst så många. Så twilight då!
22. Största musikaliska upptäckten? LADY GAGA! <3
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Åh, jag önskade mig faktiskt inget speciellt när jag fyllde år. Så nöjd ändå över att jag har alla mina kära hos mig.
25. Något du önskade dig men inte fick? Nej
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Den spenderade jag faktiskt nere i Orsa med min sambo. När vi kom hem så stod det blommor och en smörgåstårta utanför dörren så den smaskade vi givetvis på. + att dom sjöng för mig i skolan. På kvällen blev det faktiskt en liten klassfest.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nej, jag tror faktiskt inte det. Inte sådär direkt på rak arm vad jag kan säga.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Fräääsch :D
29. Vad fick dig att må bra? Åh, ayia napa, studenten, alla mina kompisar både nya och gamla!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Aaooo, chad michael murray!
31. Vem saknade du? Hm, svårt att säga. Ingen tror jag!
32. De bästa nya människorna du träffade? Åh, jag träffade otroligt många bra och nya människor i napa. Men dom bästa måste ändå vara nere i Orsa. Reisa, Elin, Lisa och alla ni andra, ni vet nog vilka ni är! :-) <3



 


Kommentarer
Postat av: Sambon

My dear, va söt du är!<3

2009-12-30 @ 20:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0