Torsdag!

Herregud, det var ju nyss måndag och nu är snart veckan slut. Det är helt sjukt vad tiden har gått fort för snart är det ju måndag. ;) Dagen började med jobb och jag fick sluta tidigare och det var min absolut sista arbetsdag på max så nu är det över för min del. Efter de så gick jag hem och stökade på, jag vet egentligen inte riktigt med vad. Men drog sedan ner på stan för att införskaffa mig ett bättre minneskort till kameran och gå ner till agge för att sedan följa med hem till henne i Nälden. Jättefin lägenhet dom har där måste jag säga, de var roligt att jag fick komma och titta på de. :)

Nu ikväll har jag väl inte gjort så mycket utan mest suttit här och försökt mig på lite teori och vad jag hatar teori, jag måste nog avvakta lite! Snart får jag semester också, gud så himla skönt att åka här ifrån!

Jag och erika, jag älskar bilden nämligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0