Glassigt!

Idag har jag jobbat hela dagen fast jag har varit så förkyld men det gick ganska bra ändå. Nu återstår det bara en endaste dag kvar och jag måste erkänna att det känns skönt, otroligt skönt. VIsst, jag kommer sakna vissa men inte jobbet.

Jag fick också brev ifrån orsa bostäder idag. Jag ska bo i en trea med en annan tjej som ska gå i samma klass som mig. Först tänkte jag bara nej, nej, nej. Jag ville ju bo själv i en etta men de finns inga så man måste dela. Men senare ikväll så ringde tjejen som jag skulle bo med och hon verkade ju kanon! Första intrycket var hur bra som helst. Hon skrattade och verkade hur trevlig som helst så jag kände att de där kan ju inte vara några problem och ser faktiskt framemot det hela.

 Vi har ju i alla fall varsitt rum som man kan stänga in sig på om det vore några problem eller vad jag nu ska kalla det. Men jag tror faktiskt att de kan bli hur bra som helst. :) Sedan så kan man ställa sig på kö på efter en etta när skolan har börjat om de vore så att man inte trivs. Men som sagt så är det många som vill ha en, men det kommer bli kanon tror jag!

Vet ni vad jag har gjort mer ikväll då? Jag har börjat packa min resväska!
Oj, jag ser nu att klockan är efter tolv och det betyder att det endast är 5 dagar kvar, PIRR!

Nej, dags att stöka på innan sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0