Vilken fantastisk dag!

Dagen började med att kom söt-vovven Astrid hit, mamma skulle vara hundvakt.
Jag stack iväg på skolan och hade en lektion och köpte balbiljett, check! Efter de sprang jag ner på stan köpte mig ett par skor och fil, sprang hem och möttes av min låssas mamma och mamma och hunden såklart. Vi bestämde oss för att ta en tripp på lill änge, där köpte jag ytterliggare två par skor. Eller jag fick ett par gratis och ett par 100:- billigare eftersom min låssas mamma hade 100:- över på sitt presentkort när hon hade köpt ett par skor och då fick jag de, tack så väldigt mycket! :) Efter de gick vi in på lindex och där hittade mamma sig en röd kjol, vad avundsjuk jag är! Måste nog kanske gå ner på stan och kolla in den i morgon, åtminstone prova den. Jeanette köpte sig en jättefint skjorta. Jag som älskar skjortor och blusar! Efter de gick vi på coop, vilken lycka! Jordgubbar för 15:- och sex and the city filmen för 99:-

Jag är nöjd, jag är med än nöjd över dagen!
Jag har också hunnit med att träffa pappa en sväng, vi körde lite bil och jag är duktig! ;)
 Behöver jag tala om att jag mår så fruktansvärt bra just nu?


60 dagar kvar i dag!
Studenttider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0