Vad man blir glad av fint väder!



Åh, jag blir så otroligt glad när det är så fint väder ute!
Allt blir så mycket roligare då. När man går på stan så är det fler folk som visar sig ute och det är så grymt roligt och se och träffa fler folk ute så sent. Det får en härlig känsla i kroppen och man skiner som solen själv ute i det fina vädret!  Åh, det pirrar i hela kroppen, jag älskar sol, jag älskar värme! Behöver jag säga mer än så?

Då var det klart, ledig den 18e Maj, då sticker jag ner till Orsa! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja visst är det underbart att solen har börjat på och visa sig;), by the way såg dig på stan , jag gick alldeles bakom men jag hadde inte tid och hälsa var tvungen och sticka i väg på arbetet;),

2009-04-23 @ 20:24:38
Postat av: Söderlund

Tack så jättemycket! :)

2009-04-24 @ 14:07:54
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: erika

steeeeeeeeeeek! :D

2009-04-24 @ 22:46:17
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0