Jag måste få andas!

Jag måste få andas mellan all denna plugg. Jag håller på att bli tokig snart!
Fast i dag har jag utforskat staden med erika och tompa, det var faktiskt kul! (:
Hämtade ut mitt pass och köpte mig ett par örhängen, behövdes bli lite uppiggad!
Vi hade dessutom nationella i svenska b idag, skriftligt, de gick väl sisådär om man säger så.
I morgon är det nk prov och muntligt i nationella svenska b, jag kommer att dö!
Jag lyckades också få jobb denna helg, så nu har jag hela veckan planerad. Jobbar nu varje helg denna månad, vad säger man om det då? Pengar rullar in som det ska, det går bra nu... eller? Dags att dränka mig i skolböckerna igen.
Just de, i morgon fyller min mamma år!


Vem har sagt att man blir snygg i pass ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0