Viva la vida!

Goddagens kära ni!
Idag har de varit en projektdag på skolan, för vi ska göra ett projekt. Så det var en liten kick off inför den. Fick sluta vid tre tiden och då gick jag ner med flickorna på stan och kikade runt lite och tog oss en fika.
Det var hur mysigt som helst!
Nu får vi även se om jag och eventuellt någon till av oss får byta till småföretagande b, för vi har som sagt en idé.
Jag hoppas de, håll tummarna för mig/oss nu!

tights, hårspray, kajal, deo och mascara blev dagens inköp.
Hårspray och mascara var på extra pris, måste passa på! :)



chai latte!

I MORGON 17.22 går tåget till STOCKHOLM!
TORSDAG = COLDPLAY I GLOBEN!
FATTA VAD UNDERBART!
LÄNGTAR

Ska bli så underbart jäkla kul!

strax blir de små packning och laddning av kamera och smågrejs inför i morgon, på min sovmorgon ska jag nämligen sova och sedan är de skolan och dags att ta tåget senare. Så de blir lite sånt strax och engelska och satc tror jag ;D




Kommentarer
Postat av: erika

hähä, DOMUS CAFÉ RIGHT? ;)

2008-09-16 @ 20:16:29
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0