Vart är boxen?

Där är boxen!

Idag har man haft sin första riktiga skoldag kan man väl säga. Dagen började med Psykologi A och det tycker jag verkar väldigt intressant. Men har nyss läst om en annan kurs som verkar lite mer intressant, :/ så nu vet jag inte hur jag ska göra om man ska försöka byta om det går eller något. Tror nästan att man ska prova om det går iallafall. Efter det blev det lunch och där efter drog jag och Ninjoata upp till pc för att ha Engelska b där och jag hoppas och tror att de kan gå bra iallafall. :) för läraren verkar vara väldigt bra och kan nog hjälpa en så man klarar av kursen, så det var bra iallafall. :) Sen blev det tillbaka till skolan då. Efter skolan blev det stan och nu sitter jag här och ska snart käka lite soppa, men jag är inte så hungrig. Men lite hade jag väl tänkt att få i mig i alla fall. :)



Jag älskar dig, älskling! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0