Tisdag

Goddagens!
Just nu sitter jag på en lektion på skolan, men de är ett arbetsschema vi har och får göra det vi hinner med själva. Så jag känner inte att jag har så bråttom. Tänkte skriva lite här först och sedan ta tag i det hela, :)
Det är en lång skoldag idag, vi går ända till 16.30 och vi får se om jag tar mig en tripp ner på staden efteråt. Det beror på vad jag känner för. Men jag har ju lite ärenden att göra nere på stan. Skaffa visa kort och framkalla bilder ifrån Bulgarien. :) Jag tänkte snart lägga upp en massa bilder här i bloggen därifrån! Det blir väl roligt? :)
Tänkte ta och berätta om min underbara resa där borta oxå, eftersom jag inte har hunnit det tidigare.
Jag har ju haft en hel del för mig när jag har varit hemma, :)
nej, nu ska jag ta och jobba!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0