Tidig men ändå inte tidig morgon

God morgon!

Jag kan inte sova längre, jag tycker inte om att sova själv. Jag trivs inte! Det är så tomt! Älsklingen har åkt och jobbat för ett tag sedan och nu är jag själv här.  Vi har sovmorgon till 13.20 vilket behövs ändå sånna här dagar, riktigt skönt.
Helgen ser ut att bli en myshelg för min del, de är ganska lockande ändå. :)
Men de måste helt klart bli mer festande!  De kommer ju hur mycket som helst framöver, så de kan ju behövas en myshelg.
Passa på vill säga. :P

Mamma beställde biljetter till Stockholm igår!
Den 30 Oktober åker hon i ungefär en vecka.
Det blir skönt, hemma själv! :D

Sedan så tycker ju mamma om stor staden ;)
Fast de gör ju jag med, tror ni inte att de blir en flytt dit? :D

Undrar om jag ska sätta på lite SATC ?


bjuder på en bild på mig själv!

Förresten, så drömde jag inget konstigt i natt :)
Grymt skönt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0