Peeling



Sådärja, nu har man peelat ansiktet och kroppen och tagit en dusch samtidigt på det. Fläckarna jag hade i ansiktet är nu borta och jag är blek igen! Kroppen är väl likaså, fast jag ser nu att allt på armarna inte har farit bort ändå. :P
Det är så synd att de är sån luft skillnad på utlandet och här, det gör ju att brunfärgen försvinner så fort tyvärr, :(
Men men, man ska vara glad att man får vara brunast ett tag iallafall! :D
Sen är jag väldigt glad för även om jag är blek så kommer jag alltid att vara brun gemfört med älskling, Ha-ha!

Nu ska jag ta och torka mig och klä på mig och göra mig i ordning.
Ska bege mig ner på stan i regnet och sedan blir det skola.
Hörs efter den!

-`v´-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0