Önskelista

Först och främst vill jag bara säga att jag älskar min älskling över allt annat <3
Vi ska verkligen ha det bra, det finns bara duu för mig och jag vill att du ska förstå det.

Önskelista!
( Eftersom jag fyller år på söndag ;D )

1. En bra bok att läsa
2. smycken
3. pengar
4. Tröjan från ixo (mamma har bild, kostar 379:-)
5. kläder
6. dammsugare (liten som man har för att dammsuga under tagenterna på datorn, finns på teknikmagasinet)
7. Mixer (mixerpaket) det är roligt att mixa och trixa och bra att ha om man flyttar :D
8. Soda stream (kolsyrat vatten maskin)
9. Sex and the city (alla säsonger, hela boxen)
10. Väckarklocka som man kan ställa ipoden i och använda musik därifrån som väckningssignal
11. Väska (brun)
12. DATOR!!

Men 12an kan jag ju bara glömma :P
Nu fick ni se vad jag önskar mig i födelsedagspresent, ha-ha!



Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Jag älskar dig mikaela! Jag ska ge dig allt du vill ha! :) Det finns bara du i mina tankar! <3

2008-09-02 @ 00:20:05
Postat av: Sorelli

Bah bah bah. Du kan få en groda med party hatt av mig. Det är min typiska present! ;)

2008-09-02 @ 00:34:34
URL: http://sorelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0