Lista

KLÄDER
Skor: jag kan inte välja, jag använder olika och jag älskar dom alla!
Sneakers: Röda! :)
Jeans: mörkblåa från bulgarien
T-shirt: min we t-shirt!
Underkläder: hipsters med spets :)

ACCESSOARER
Väska: bruun!
Plånbok: dagian
Solglasögon: Jag har fyra par, lätt att välja?
Klocka: en ny klocka med prickar

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent
Tvål: slush
Parfym: Puma(den röda) snart slut då blir de min älskade escada !
Medicin:  alvedon när det behövs
Vitamin: Frukt
Huvudvärkstablett: alvedon eller sugtabletter

MAT OCH DRYCK

Mineralvatten: Ramlösa, jordgubb/lime
Vin: vitt
Bröd: limpa!
Glass: vaniljglass och chokladgladd med kolasås!

HEMMA
Säng
: Mio
Lakan: Nu ska jag precis byta lakan till ett nytt påslakan som är rosa och rött som jag fick av mamma idag och vit underlakan
Espressomaskin: Har en kaffebryggare
Kylskåp: bra fråga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0