lång dag



Dagen startade med praktik, vilket gick hyffsat fort och bra ändå.
Dagens nummer två var kurs och den höll på till ca 19.00 där efter drog jag hem och pysslade på och små pluggade lite grann. Där efter blev de såklart andra avenyn och nu sitter jag här och mår inte helt bra. Huvudet är tungt och det känns alldeles segt, känns som att jag håller på att bli sjuk. Blir jag sjuk vet jag ju vem jag ska skylla på vems felet är! ;) ska väl strax lägga mig och plugga lite till innan det blir läggdags. Men jag har knappt varit hemma något idag, därför ingen bloggning. Därav lite att läsa! nej, nu har jag inget mer att bjuda på.
Jag mår inte så bra..

eller just de... jag fick mitt visa kort idag!
Det var dagens HISS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0