Kvällen




Eftersom jag tyckte lite synd om mig själv så bad jag mamma köpa choklad till mig, så de blev marabou mörkchoklad. Även fast jag menade den lite mer nyttigare mörka chokladen som marabou har, men den där fick duga och det var faktiskt gott det med. Jag virade in mig en filt, för jag frös. Sedan är det ju så väldans mysigt med filtar, bara krypa in i en och ha det mysigt. Såhär till hösten och närmare vintern, finns inget mysigare än en filt :)

Vi har en dagens outfit (bilden i mitten)
body - ginatricot
långkjol - ginatricot
sjal - H&M

En  bild på dagens shopping :)
ikväll har jag kollat på idol med mamma.
nu ska jag stöka på och så innan läggdags!
Godnatt!

jag älskar dig, älskling.
Tycker att du ska komma hem till mig nu. <3


Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Joo det finns en sak som är mysigare än filtar... en flickvän ;) <3

2008-09-03 @ 22:25:37
URL: http://ternix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0