gårdagen och dagens planering

God morgon!

Nu kanske ni undrar vad jag gör uppe vid den här tiden på en lördag morgon.
Anledningen till det är att de blev en hyffsad tidigt kväll igår ändå och att älsklingen nyss har åkt och jobbat och jag är inge trött. Så nu blir det strax dusch och frukost och sedan tänkte jag nog dra ner på stan en snabbsväng. Kolla om jag hittar något litet fynd, men blir som sagt inte någe länge. Efter de ska jag hem och försöka plugga lite, 15.30 börjar jag jobba till 19.00 och efter jobbet 21.00 ska vi bowla!
Det är dagens planer.
Igår tänkte jag och älskling gå på bio, men så blev det inte. Vi åkte istället på willys och handlade en smulpaj som vi gjorde och där efter ner till videoteket för att hyra film. Vi hyrde två filmer, wedding daze och 21. Vi såg på wedding daze igår och det var väl rätt så bra, ganska rolig men det hände inte så mycket i den. den får 3+ av mig i betyg! :P
Ikväll ska vi väl se på den andra filmen. :)

Nu blir det frukost och dusch!


Kommentarer
Postat av: Alex

21 är sjukt bra :D

2008-09-27 @ 19:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0