Dagen - Torsdag

Goddagens!
Idag har det varit praktik för min del och det har funkat superbra, har haft nånting och göra hela dagen och de har gått hyffsat fort, så det är väldigt positivt. :) bra de när de är en längre dag jag har jobbat.

Är det bara jag som tycker det är mycket intressantare att läsa ett inlägg bara de är en bild med?
Det känns så mer lockande och läsa själva inlägget och det är mycket roligare att läsa, tycker iallafall jag. :)

Sedan har jag fallit för och bli medlem på tradera, jag vet!
Jag tog efter älskling, jag föll efter hans grupptryck! ;)
Men man kan ju faktiskt hitta en del fynd där.
Fast jag tyckte de inte var rolig när jag var under 18, men nur är jag ju 18 och får vara medlem där! ;D
Tradera

Nu ska jag slänga i mig lite mat och stöka på med lite läxor och körkortsboken kanske?
Varför inte kolla på ett avsnitt av sex and the city? ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0