Unna sig lite egen tid

Ibland behöver vi alla ta en tid där vi tar hand om oss själva. Kanske smörjer in oss så kroppen mår bättre, peelar av oss lite skit i ansiktet och på kroppen, fixar naglarna och ja. Sånt som gör att vi själv mår bra och känner oss fräscha. Jag kände det att efter att ha tagit en skön dusch, ska jag nu ta och smörja in mig, fixa fötterna lite, nagelbanden och peela av mig lite i ansiktet. Efter det tänker jag sätta mig ner och njuta av en kopp te. Det låter väl härligt?
 Sån här tid behöver man unna sig själv ibland.
Det är värdefull tid, även om det inte är så ofta det händer.
Men någon gång då och då, det är värdefullt.



Den här använder jag!
jordgubb såklart! ;)

Kommentarer
Postat av: erika

hihi, vad mysigt :)

2008-10-02 @ 20:01:39
URL: http://erikali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0