Test

Lite om mig

Namn:  Mikaela
Msn: jag_mikaela@hot..
Lunar: Neeje!
Ålder: 18
Födelsedatum: 7 September
Stjärntecken: jungfru
Bilddagbok: absolut

Tonåren.

Hur gammal är du: Det har jag redan svarat på?
Hur tycker du att du har det hemma: Bra
Har du bra självförtroende: Jo
Kan du lita på dig själv: Hm, nae.
Är du nöjd över dina bröst: haha, får väl duga.
Är du nöjd över din rumpa: absolut ;)
Hur tycker du att ditt liv är: Jag ska inte klaga, finns dom som har de värre.
Har du ett bra liv tycker du: jorå, men jag har inte upplevt de jag vill ännu!
Vill du ändra på något i ditt liv: jaop
Berätta vad: äh, lite små grejs bara.
Är du nöjd över din kropp: man blev ju som man blev när man föddes och de får man leva med. Så jag får väl svara ja ändå på den frågan!
Något du vill ändra över din kropp: ja, det finns de väl alltid.
Kan du själv säga att du tycker att du är söt: haha, ibland.

Kärlek.

Har du någon kille: Yes
Gillar du någon nu: Ja
Som heter: Baby ;D
Tycker du om när en kille rör vid dig: absolut ;)
Är det okej att en kille gör det: jaarå!
Måste han fråga innan han gör det: inte om de är älskling!
Dina bröst, är det ett okej ställe att han rör vid: bara om de är älskling
Din rumpa: Absolut ;D
Vill du leva tillsammans med någon, eller vill du ha ett singelliv: Leva tillsammans med någon
Trivs du tillsammans med någon kille: Jaa-aa!
Gillar du långa eller korta förhållanden mest: långa
När en kille gör slut, blir du ledsen: japp

Vänner.

Har du bra vänner:  ja, helt klart!
Du tycker om att va med dina vänner: japp
Har du många vänner: nej
Vad heter dina bästa vänner: Elias, nina, måd, sofie, angelica mfl..
Vad heter dina allra bästa vänner/vän: Nina Edbjörk
Vad är bäst tycker du, få bra vänner, eller med många som man inte kan lita på till hundra: Få bra!

Mogenhet.

Låter du din kille ta på dina bröst, rumpa, könsorgan: haha, ja
Har många sagt att du är mogen för din ålder: nae, de vettefan.
Har många sagt att du ser äldre ut än vad du är: ne
Tycker du om att vara på stan eller att vara med kompisar: Hm, kompisar :P
Du älskar att shoppa: hahaha, JA! ;D
Har någon kille rört vid dina bröst,rumpa?  ja :P

Kommentarer
Postat av: melina

tack så mycket!! =D

2008-10-13 @ 22:37:47
URL: http://milinah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0