Måndag

God morgon!

I natt har jag faktiskt sovit gott igen, det går som i vågor det här tycker jag. Fast jag hade svårt att somna, så det känns att jag har fått för lite sömn. Men jag var ju inge trött, så jag får väl helt enkelt skylla mig själv. Nu är det snart dags för skola igen, en hel vecka igen, men jag gillar det ändå. Träffa folk och massa annat. Det är ju ändå sista året, lika bra att njuta!


& mamma har gått och blivit förkyld och hostar och hostar..
Hoppas hon blir frisk snart, för de där är inge inge roligt alls!

Nu kilar tiden iväg och jag måste göra mig i ordning!



Kommentarer
Postat av: haidi

sv; tackk :) <33

2008-10-06 @ 14:57:37
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0