Tisdag & dagens lista

God morgon! :)
Vet ni vad?
Jag sitter redan på skolan och vi har uf-företag.
Någon som har något bra tips som man verkligen kan komma igång på? Fast vi har ju kommit en liten bit iallafall. Men de finns fortfarande mycket att göra. Men som gör att det går lätt att arbeta mer, veta mer vad som ska göras?

Humör: Bra och lite trött fortfarande
Gjort: sovit, käkat frukost, gjort mig i ordning och gått till skolan
Planer: gå i skolan och sedan älsklingen tror jag :)

Ser på: nina som pratar i telefonen

Lyssnar på: när nina pratar i telefonen
Läser: Inget speciellt

Dricker: ingenting

Äter: Ingenting

Bästa: att jag sov gott i natt och inte försov mig fast jag hade ställt klockan fel
Sämsta: att vi började kvart över åtta
Väder: lite sol men kallt


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ta detsamma :) Härlig header :)

2008-10-14 @ 10:31:05
URL: http://mimmipimmi.blogg.se/
Postat av: ella

hoppas dagen idag blir fin hos dej=)

2008-10-14 @ 11:15:42
URL: http://ellisgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0