Helgen

I fredags blev de fest och krogen, vill bara säga förlåt till alla om jag var jobbigt. Jag märkte av det själv! På krogen var de hur mycket folk som helst och man träffade inte på dom man var med i början av kvällen så mycket, bara någon gång. Det tyckte jag var trist, lite överskattat är de där med krogen ändå måste jag säga. Men som tur var så hade jag älskling och gick runt med honom hela kvällen, så det var roligt det iallafall. :) träffade på kusinerna oxå, haha så jäkla kul! & min låssas brorsa, de var roligt att se honom. Det var ju längesedan och han är skit bra att prata med! ( haha, har en fin vimmelbild sen i fredags, men de bjuder jag inte på just nu!)

Igår låg jag och sov hela dagen, jag blir jämt så otroligt seg dagen efter. Låg och kollade på satc tills älsklingen hade slutat jobba, då drog vi och handlade lite och låg framför tvn och myste hela kvällen. :) idag har vi kollat på satc men sedan skulle jag dra till min kusin som fyllde år i fredags. Körde lite bil oxå, det gick faktiskt bättre än vanligt. :) det börjar ta sig tror jag!

Vad har ni gjort i helgen ? :)



Tänk vad skönt de hade varit med lite grönt gräs ute, känna doften av nyklippt gräs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0