En liten lista

Jag gillar hår som är..

[x] Brunt
[x] Blont
[ ] Rött
[x] Svart
[ ] Färgat i en galen färg


Jag faller för ögon som är..

[x] Blå
[x] Gröna
[x] Bruna
[x] Bakom glasögon
[ ] Drogade
[ ] I linser som är onaturliga
[x] Stora
[x] Normalstora
[x] Små
[x] Som blinkar flörtigt


Jag gillar killar som är...

[x] Långa
[ ] Lika långa som mig
[/] Korta
[ ] Kortare än mig
[x] Utåtriktade
[/ ] Blyga
[/] Vältränade
[ ] Smala
[ ] Väldigt flörtiga mot alla
[ ] Playiga
[ ] Beroende av sin dator
[/] Fotbollsspelare
[ ]Ishockeyspelare
[ ] Orienterare
[x] Sportiga över huvud taget i lagom mängd
[/] tränar på gym


Det är snyggt när killar...

[ ] Har tatueringar över hela kroppen
[x] En liten tatuering
[x] Piercing i ögonbrynet
[ ] Använder speedos
[ ] Snaggar sig
[ ] Har längre hår än mig
[ ] Inte rakar sitt ansikte
[ ] Rakar kroppen, så som bröst, mage och ben
[ ] Använder kajal
[ ] Alltid har keps på sig
[/] Har märkeskläder
[ ] Är modenörd
[ ] Har häng

Detta säger allt om en kille...

 

[x] Hans kläder
[ ] Hans moppe
[X] Hans leende
[/] Hur ofta han är med kompisar

Det är gulligt när killar...

[xxxxxx]ringer och säger god natt och att du är den enda för honom
[xxxxx]stannar hemma för att mysa med dig ist för att festa med sina polare
[x]naffsar dig i örat elr på ngt annat ställe på din kropp
[xxxxxxx] lägger ut bilder på dig på tex bdb o skriver hur mkt han ÄLSKAR just DIG
[xxxxxxxx]säger att han älskar dig mer än ngt annat i hela världen!
[x] Ringer ofta
[ ] Smsar non stop
[/] Är svartsjuka
[x] Försöker bli kompis med mina föräldrar
[x] Ger mig små presenter
[/] Köper mina underkläder
[ ] Lyssnar på Britney Spears
[ ] Gråter till filmer
[ ] Pratar om giftemål och barn.
[ ] Har tandställning
[ ] Totalt skiter i sina betyg
[ ] Pratar med sin kuk
[/] Kan sjunga riktigt bra
[ ] Skriver egna låtar
[ ] Är lite pluggis
[ ] Är mycket pluggis
[ ] Städar sitt rum kliniskt varje vecka
[ ] Slåss för mig

Detta står jag INTE ut med...

[x] Kaxiga killar
[ ] Blyga killar
[x] Killar som slår ner folk
[x] Nazister
[ ] Överbeskyddade killar
[/] Sportnördar
[/] Killar som har nära tjejkompisar
[ ] Killar som spelar Wow
[ ] Killar som kör moppe
[ ] Killar som är i stallet
[ ] Killar som ALDRIG tänker på nått annat än mig
[x] Killar som trakasserar folk
[x] Killar som inte raggar eller snackar något annat än på msn
[x] Killar som super sig packade varje helg
[x] Killar som röker och snusar


Kommentarer
Postat av: Perra

Sv: Tack! Vad glad jag blir :D

2008-10-19 @ 00:18:33
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Lisa

svar: lindhoms möbler :)

2008-10-19 @ 10:19:51
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Hannah

vilken fin header! riktigt somrig ;)

2008-10-19 @ 11:16:29
URL: http://hannaahhh.blogg.se/
Postat av: Maria

Verkligen bra lista =)

2008-10-19 @ 12:36:55
URL: http://amarialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0