Bra dag - hittills!

Gud så skönt jag sov i natt, jag sov som en liten prinsessa, helt underbart skönt!
En underbar pojkvän som ligger och håller om en så himla mysigt och inga drömmar.. utan jag sov så otroligt skönt. Dagarna blir så mycket bättre bara man sover skönt på nätterna, håller ni inte med om det?

Praktiken gick bra idag oxå, tiden har gått ganska fort och nu är det helg igen. 
Får se vad kvällen har att erbjuda, de lutar mot en lugn kväll med trevligt sällskap!
jag har då inte hört att så många ska ut ikväll. Nästa helg smäller det!
Jag vill lägga mig i tid och kramas, jag hoppas på det!


Vi gjorde 5-minuterskola igår! :D & här är min nya finfina topp! (:


Det här kom med posten idag! (:
En polokrage och en säkerhetsnål.. hmm..undras vad jag ska med den till? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0