7 sanningar

Regler
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka
till dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en
kommentar hos dem.

1.  Jag är dålig på att ringa till folk och tycker inte alltid om att prata i telefon så mycket. (Men de finns undantag, humör m.m)
2.  Jag älskar att bara gå i trosor och bh (Eller bara trosor och t-shirt)
3.  Jag bär glasögon/Linser
4.  Jag är alldeles tokig i jordgubbar
5.  jag älskar sura godisar
6. Bubbelvatten är något som jag tycker är för jävla gott
7.  Jag tar alltid lång tid på mig innan jag kommer in i duschen. Säger jag att jag ska gå och duscha kan de dröja en timme innan jag verkligen kommer in i duschen. (varför vet jag inte, eftersom de är hur skönt som helst)

Jag utmanar alla som vill, men jag tycker absolut att Erika ska göra denna ;)


Kommentarer
Postat av: erika

haha, din fan :P

2008-10-30 @ 17:22:27
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: Li

Kul sanningar och mumsigt godis:)!



Ha en bra kväll!



Kram

2008-10-30 @ 17:26:53
URL: http://www.sweetieli.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0