Lov & lite annat

Jahaja, idag var det då Söndag. Det innebär att detta extra lov som vi då har haft slutar i morgon. Men inte för mig, för jag kommer tillbaka på skolan på onsdag , (: Eftersom min kära apu är slut och den har inte slutat för många andra än. (:

Vad har då hänt på detta lov?
Det började med att jag tog ledigt en dag ifrån skolan och på torsdag kväll åkte jag och älskling ner till Sveg för att spendera en natt där för att sedan nästa morgon bege oss ner mot Karlstad. Sagt och gjort så blev det så, och på vägen ner såg jag otroligt många renar. Jag har aldrig sett så många renar, vilda! Dagen därpå skulle vi fara, vi svängde in på dollar store, eftersom jag aldrig hade varit där och jag hade glömt mitt skärp hemma. Så det blev till att köpa ett och de kostade ju trots allt bara 20kr (: så jag blev nöjd! När vi väl kom fram gjorde vi inte så mycket alls, väntade på att fler folk skulle anlända. Men jag fick mig i allafall en lekkompis, johans lillasyster Elin. Dagen därpå var de ett litet kalas för johans mamma eftersom hon har fyllt år och de kom lite mer folk. Söndagen åkte vi en sväng på ikea och lite fynd hittade man ju (: Och jag hann oxå kolla in på lite andra affärer! och jag hittade såklart fynd, fynd och fynd. :) så man kan säga att jag blev nöjd.  Allt folk åkte hem, förutom jag och älskling, vi checkade in på hotell. Hotellet var superfint, vi spenderade kvällen med att ligga i den otroligt sköna dubbelsängen och glo på tv och käkade lite gotta. :) Nästa dag klev vi upp för att äta hotellfrukost, finns de något godare? Jag tror inte de, för gud så gott de fanns där och äta, mums! Efter frukosten gjorde vi oss klara för att gå ut på stan, för vi bodde ju alldeles centralt ;) vi hittade även där lite fina fynd, :D toppendag! Fikade gjorde vi oxå, och det var suuuuper. Senare kikade vi in på ikea igen för att jag skulle köpa mig en grej jag hade missat, sedan for vi vidare till johans mamma och käkade middag och var där ett tag.  Johan skulle oxå fixa något med bilen, så det tog ju sin lilla tid. Men när vi väl var färdiga så begav vi oss till hotellet igen, vi skulle bada och basta lite på relaxen ;) För de ingick i priset. Vi var nästan alldeles själva där, men gud så mysigt det var! Efter de blev de hotellrummet och tv-tittande. Tisdagen käkade vi frukost och sedan skulle vi åka och säga hejdå till johans mamma och dom. Eftersom de var dags att åka hemåt, vi hade ju en bit att åka. Men jag måste säga att de gick väldigt bra ändå, och johan är jätteduktig på att köra bil. :) Så de gick ju hur bra som helst.

Dessa dagar fick mig att inse, verkligen inse hur otroligt mycket jag älskar dig, johan.
Du är det bästa jag har, det värdefullaste, det bästa som hänt mig, den bästa pojkvännen man kan ha och du är samtidigt som min bästa vän. <3

Onsdag = Valborg = fest!
Grillning började kvällen med och de kom en drös med folk.
Så sjukt roligt!
Sedan blev de ner mot badhusparken och stan och en liten ''fest''.
Men gud vilken toppenkväll, har inte haft så roligt på länge! (:
Och mycket folk träffade man. Synd att kvällen slutade lite tråkigt bara, men de får man ta. (:

Torsdagen blev en slapp och slö dag, låg bara hemma men senare på eftermiddagen kom älsklingen itll mig och spenderade kvällen/ natten med mig. (:
Fredagen blev de stan en sväng och sedan älskling på kvällen/natten.
Igår blev de bara chill med lite vänner, de kan ju behövas de med ibland. :)

& jag saknade dig i natt, älskling!

Men jag kan sammanfatta lovet med att det har absolut varit ett stort + !

-`v´-


Kommentarer
Postat av: erika

robin är den bästa pojkvännen ;D onsdagen var kul :D & hotellfrukost är fan det bästa som finns! ;)

2008-05-04 @ 14:40:06
URL: http://erikali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0