Duktig

Jag har äntligen lärt mig hur man gör en egen header och hur man sätter in den, så nu blev jag ännu mer på topp humör! :D
Heja, heja!
Nu ska jag bara se till och få den snygg oxå, men de kommer, de kommer. ;)
Men de orkar jag inte pyssla mer med just nu. Det gör jag någon annan dag när jag har lite mindre för mig, ;D
Det är söndag idag och jag känner på mig att de här kommer bli en helt kanon bra vecka!
Fullt upp hela tiden..

Måndag: 16.00 Utbildningar max ;)
Tisdag: Kick off , max!
Onsdag: Följa med älskling på baal :D
Torsdag: Max öppnar!
Fredag; ;)

Det är de viktigaste sakerna, men de är ju såklart lite mer pjåller!

Kan jag säga mer än att jag mår superbra just nu!? :)

-`v´-

Jag älskar dig Johan, jag är så kär i dig! <3
SOVA MED DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0