tjalalala



Idag har jag utforskat stadens gator med min kusin Ellinor som är här uppe ifrån Stockholm.
Det var mycket trevligt, :)
Efter det blev det lite jobb oxå.

jag tycker banne mig att solen kan ta och komma hit nu, så det blir riktig sommar igen.
Men jag är så pepp på bulgarien, jag längtar ihjäl mig tror jag och ännu mer nu! :D

+ att jag har goda nyheter.
Angelica & jag har sovplats i september när vi ska på Coldplay
hos moster! :D

När du tog min hand, jag visste redan då...
Det är han, jag vill leva med!
Det är han, som jag vill åldras med!
Det är han, som jag vill dela alla dagar!
Det är han, som leder mig.
Det är han, som tar mig hem.
Det är han, det är han som jag älskar..

jag kan inte leva ett liv utan dig..
mitt hjärta det brinner.. mitt hjärta det slår så hårt.
Vart jag än går, så finns du inom mig.
Ta min hand och vi ska aldrig skiljas åt.

brålle, denna låten är väldigt fin tycker jag!
jag tror att de ligger någonting i det hela oxå..

Nu tänkte jag lägga upp lite fina bilder ifrån midsommar middagen som vi hade!





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0