studenten mm


Här har vi då några få bilder från gårdagen!

Igår var det studenten, otroligt varm dag.
Gick till skolan och kollade när alla klasser gick ut, måste erkänna att de kändes väldigt konstigt.
För nästa år kan jag inte stå och kolla på..nästa år är det jag som står på trappan och går ut.
Efter det var de till att kolla läget nere på stan och kolla på flaken, otroligt roligt!
Jag vill ju oxå, men jag har ju inte så länge kvar nu. (:
Vid fyra tiden åkte jag ner och jobbade några timmar. Efter jobbet gick jag direkt till måd och fixade mig lite smått och satte sedan igång med drickandet. Det var trevligt måste jag säga.
Nina slutade så småningom oxå och sedan begav vi oss in mot staden, jag säger då det att spriten tog bra på mig igår!
Jag skämde nog ut mig så de räckte och blev över. Men i övrigt en väldigt rolig kväll ändå, :)
Den blev inte så lång dock, gick och sov ganska tidigt. Men en mycket bra dag/kväll!

Idag har de bara varit lugnt, väldigt lugnt.
Jag är trött och ska nog snart säga hej till kudden tror jag.
Men först blir det lite jordgubbar, (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0