I'm yours




Klänningarna är ifrån forever21 och jag kunde inte låta bli att bli kär!
Jag vill verkligen ha liknande klänningar!
väskan, jackan & kjolen är från gina tricot, lika där!
Det där är bara måsten för min del!
Någon som vet om forever21 finns i sthlm?

Jag har många riktigt goda nyheter, (:
Stockholm är bokat, 7-13 Juli!
Tågbiljetter för i september när vi ska på coldplay är bokat!
I'm lovin' it!

Jag tänker så det bara knakar.
+ att plummsan min har ont i ögat igen, illa illa.
Får hoppas att det blir bra snart!


kolla in dessa söta små smycken, det är bara några av de söta jag hittade som jag vill ha! Jag måste nog ta och köpa mig det lite senare när lönen har slinkit in på kontot igen.
BettiesGalleria

Nu tror jag banne mig att det blir till och slå på en film.

Kommentarer
Postat av: carro

allt gina tricot :)

2008-06-27 @ 14:01:21
URL: http://rosetty.blogg.se/
Postat av: anna

Hejsan! Forever21 finns inte i Sverige utan bara i USA än så länge. Men leveransen tog bara 5 dagar när jag handlade därifrån, så onlineshopen fungerar smidigt ;)

2008-07-06 @ 22:06:52
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0