tatuering



kolla vilka fina tatueringar!
Jordgubben kanske inte är så fin men jag vill bara visa att jag vill ha en jordgubbe.  Dagarna går ju med stormfart ibland och det är faktiskt inte så länge alls tills jag blir 18. Då vill jag ju självklart smycka min kropp! Jag vill ha en jordgubbe, eftersom jag älskar jordgubbar och de sybomliserar verkligen mig! Den ska vara i färg och jag vill ha den nere vid vristen. Sedan vill jag ha ytterliggare en tatuering och den ska vara svart, jag tyckte att den där jag hittade var väldigt söt på något vis. Jag har inte bestämt mig som sagt vad det gäller den, men jag vill iallafall ha den på skulderbladet ungefär, :)
Någon som har något tips på någon tatuering?

Löning blev det idag oxå, stolt!  ;D
Förresten är det inte länge kvar till Bulgarien heller, längtar ihjäl mig!

Kommentarer
Postat av: erika

jaa, den är sjukt fin :D jag ska köpa den snaaart :) det är ganska bra med mig, själv då ? <33

2008-07-16 @ 10:42:08
URL: http://erikali.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Skulle också längta om jag skulle åka till något annat land ;D

2008-07-17 @ 01:02:08
URL: http://sabbaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0