Stockholm



Igår kväll kom jag hem ifrån storstaden, gud vad jag inte ville åka hem!
Jag trivs verkligen där nere, gud så underbart jag har haft det, verkligen!
Första dagen bestod av shopping, shopping & shopping.
Träffade Matilda för första gången som jag har haft kontakt med i flera år men dock aldrig träffats, men nu var det gjort. Hon är så söt, så söt . Kvällen slutade med jordgubbar framför tvn med moster, jon och mamma och violet. Men innan det var vi ute och åt kina-mat, grymt gott!
Andra dagen åkte vi till gamla stan och kikade runt, sedan hem till mammas kompis Birgitta på middag och det var hur gott som helst. Torsdagen blev det till att åka på kryssning i två nätter med lite vandring i helsingfors, det funkade ju det med. Men det var lite för mycket finskar bara! :P På Lördagen blev det till att åka hem till moster och vila och sedan dra sig till grönan för och kolla på sommarkrysset och kika runt lite ;)
tack för att du ville följa med, det betyder mycket för mig och det känns redan så mycket bättre allting.


Kommentarer
Postat av: Alexander

Orka åka buss till/från stockholm. :O

2008-07-14 @ 20:36:42
Postat av: Anonym

ååååååh mina älsklingar!

var takida bra?

2008-07-16 @ 00:49:35
Postat av: Anonym

det var ju såklart från mig, ninooo

2008-07-16 @ 00:50:04
Postat av: Mikaela

takida var grymt bra!

2008-07-16 @ 13:23:44
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0