so long!



I morgon åker jag till storstaden, stockholm!
Det ska bli så otroligt roligt och det pirrar i mig bara jag tänker på att dagen äntligen är här i morgon! Det ska bli så skönt och komma bort en sväng, vara ledig en hel vecka! Bara shoppa, träffa moster, åka på kryssning. & massa annat skoj. Jag ska även på sommarkrysset på lördag, så håll utkik efter mig vettja.
jag kommer inte hinna uppdatera i morgon, bussen avgår 09.30 och jag kommer ha massor att stöka med innan bussen går. Jag kommer hem på söndagkväll igen, så sakna mig inte för mycket ;)

i fredags fick vi åka värsta partybussen, hade nog varit roligare med alkoholhaltiga drycker, men jobb hela helgen!

& just ja, i morgon är det 1månad kvar till bulgarien med brudarna :D
+ 2 månader kvar till min dag!

Ibland gör vi alla fel, det viktigaste av allt är att man lär sig av sina misstag, det är iallafall det man ska göra.


Stockholm, en vecka.
Kryssning tors-lör!
Lördag-sommarkrysset + lite shopping + grönan!?
Söndag - hemfärd.

Nej, nu ska jag gå och stöka vidare. (:



Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt! Shopping i Stockholm är alrig fel ;)

2008-07-06 @ 20:05:44
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

Svar: Bakgrundsfärgen på headern har jag i samma nyans som resten av bakgrunden. Alltså det vita som är ovanför och på sidorna av din bild i headern är headerns bakgrund.



Det kan du enkelt ändra i stilmallen. Leta reda på stycket som heter #header;. Under den raden står det "background: #ffffff " innan URLadressen till bilden i headern. Ändra färgkoden (#ffffff) till samma färg som bakgrunden, så "smälter" headern in i bakgrunden.



Annars kan du ladda upp en större bild som täcker hela headerområdet.



Var det krångligt får du gärna skriva tillbaka så ska jag försöka hjälpa dig. Hoppas du förstod ;)

2008-07-06 @ 20:43:10
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/
Postat av: anna

Okej då vet jag inte vad det är för fel :/ Men visst. Jag hjälper dig gärna med headen ^^

2008-07-06 @ 21:00:08
URL: http://annakaaarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0