Måndag



Jahaja, vad har då dagen bjudit på?
Jo, när jag vaknade i morse var det massa elaka moln framför solens vackra stålar, så jag tänkte att då drar jag med mig nina ner på staden och köper det jag måste köpa innan resans avgång. Sagt och gjort, och jag tror jag aldrig har köpt så mycket på bara skönhetsprodukter på H&M förut, men behövs det så behövs det! Satte in pengar på banken på mitt framtidskonto oxå, bra att ha lite sparpengar här framöver. Det har varit en väldigt varm dag ändå i övrigt och solen tittade fram på eftermiddagen. Klockan fyra blev det middag nere på stråket med mamma, vi sällskapade med Nina & hennes mamma, vilket var mycket trevligt. Efter en väldigt trevlig stund där nere gick jag, mamma och nina uppåt. Jag och mamma kikade in på åhlens på vägen hem, vi skulle köpa lite på affären innan vi gick hem. Då hittade jag ett par vita caprijeans på rea och det var ju halva reapriset, så byxorna kostade mig endast 89,50:- vilket kap! Gick sedan hemåt och bytte om och väntade på nina och stack ut igen. Nu har jag nyss kommit hem och det är skönt, för här har jag då inte varit mycket på hela dagen. Men man måste ju passa på när det är så fint väder och vistas ute! Jag hade tänkt att lägga upp lite bilder från när vi åt idag på stråket, men min usb kabel vill inte funka, får bli en annan gång.

Näe, nu är jag riktigt less på det här. Nu får du faktiskt ta och komma hem till mig! SAKNAR DIG!

-`v´-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0