Lista

1. Hur lång är du? 153 ungefär, hallå namnet!? Vart tror ni jag har fått det ifrån? :P
2. Vad vill du bli när du bli stor? hm, det vet jag inte riktigt. Men någon rese-guide skulle inte sitta fel!
3. Vad pluggar du? Handel, wargentinsskolan.
4. Har du långt hår? Jag klippte mig i tisdags, :) så lite ovanför brösten :P
5. Vilken hårfärg har du? Mörkblond
6. Sminkar du dig? Ja, fast nu på sommaren är det mest mascara och rouge.
7. Har du haft sex senaste månaden? Japp
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? beiche och beiche typ :P
10. Har du kysst någon idag? Nej

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Igår kväll
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? hm, det var så längesen så jag minns inte.
3. Har du kysst nån kompis? När alkoholhaltiga drycker har varit iblandade ;)
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? japp
5. Vem har du varit kompis med längst? Sofi, sedan vi föddes!
6. Vem känner dig bäst? De flesta av mina vänner.
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? ingen aning.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? na, jag skulle inte säga nånting om jag tyckte de.
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? näe , inte direk.

KLÄDER:
1. Vad hade du på dig idag? mjukisbyxor och linne, fast har ,mest haft jobbarkläderna hela dagen.
2. Har du bytt om idag? Japp
3. Favorittröja? Har många favoritplagg ;)
4. Sexigaste klädesplagget på killar? hm, svårt. Riktigt snygga kalsonger och jeans och hm, skjorta?
5. Har du gett bort kläder nån gång? jaarå.
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Flera gånger faktiskt..
7. Har du handlat kläder genom internet? Japp, klart de.
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? haha, nej.
9. Fulaste plagget killar kan ha? tajta jävla jeans!
10. Vad använder du för skor? har många olika par :D

RELATIONER:
Hur långt är ditt längsta förhållande?
Nästa två år.
Har du pojkvän/flickvän nu? ja, det tror jag väl ;)
Vilka är det viktigaste delarna på en kille? insidan
Hur ser din drömprins ut? Haha, det ni ;)
Hur många har du haft samlag med?  haha, fler är tre men mindre än sju, något av det i mellan ;)
Har du varit kär? Ja
Har du blivigt sårad? Det har väl alla.
Älskar du någon? Jaa, det gör jag!

Kommentarer
Postat av: ninoo

me know antalet på din lista ;)

2008-07-24 @ 23:56:27
Postat av: Mikaela

haha,sssccchh! ;)

inte här!

fast du... jag vet antalet med dina jag med ;)

2008-07-25 @ 00:01:53
URL: http://mikaelalillis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0