Lista

 

Personlighet.
Vad heter du:
Mikaela Madeleine Ingelsson
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Emma var mamma sugen på.
Vart bor du: Östersund
Hur lång är du: 1,53!
Ögonfärg: Blå/grön

Skulle du vilja.
Krama någon nu: Jaarå!
Hålla handen med din älskade: Jepp

Pratar du fortfarande med.
Han som sa jag tycker om dig första gången i ditt liv: Jaop, det gör jag.
Den som fick dig gråta sist: Japp.
Han/Hon du klappa till senast: Näe, jag är för snäll för sånt.

Brukar du.
Krama dina killkompisar: Jaa,om dom vill ha en kram så ;)
Strula på fester: Ja, det händer väl.
Snacka i mobilen flera timmar om dan: Näe, inte direkt flera timmar :)

Har du:
Ljugit för dina föräldrar:
Jaop.
Sovit i samma säng som det motsatta könet: jaop!
Sovit mellan två killar/tjejer: hm, minns inte.
Ljugit för en vän: Jaop, tyvärr.
Rökt/snusat: Jepp.
Rökt brajja: NEJ!
Bråkat med ditt husdjur: nepp
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej, men nästan.

Kläder.
Vad använder du just nu för jacka: Ingen, annars har jag en vit.
Vad använder du just nu för skor: Ballerinor, pumps, flipflop m.m
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Blusar, jeans, tröja, kofta, m.m
Vad har du för skostorlek: 37

Senaste personen
Du pratade med: Hm, i tele? I så fall var de mamma.
Du gick på bio med: oj, det var ett tag sedan. Men kan de har varit sex and the city med angelica? :)
Du gick på stan med: Angelica & nina.
Du kramade: Elias, eller nina? :)
Såg dig gråta: hmm.
Du skällde på: ingen kommentar.

Vill du.
Gifta dig:
Jaa, det är klart!
Ha barn: Jaa, det vill jag!

Extra stuff.
Tar du droger: Nej nej nej!
Vad är du mest rädd för: Det finns väl en del saker.
Vart vill du gifta dig: på Hawaii!
Kör du bil: Nej, inte än. Körkortet är på g ;)
Har du ett jobb: Jaop, extrajobb.
Gillar du att ha folk omkring dig: Jadå, men inte allt för ofta ;)
Är du ett hälsofreak: Nej, inte direkt.
Har du någon tatuering: Nej, men det blir väl två st dår jag fyller 18 ;)
Är du ensam nu: Jajjemen!

De senaste 48 timmarna har du.
Gråtit: Nepp
Köpt något: Ja
Varit sjuk: Nej
Sjungit: gör jag väl oftast ;)
Sagt "jag älskar dig": Ja
Träffat någon ny: Ne, eller träffade massor av personer på jobbet.
Saknat någon: Ja
Kramat någon: ja
Kysst någon: Nej

Vilken.
Tidning läser du:
Solor mfl.
Buss åker du oftast: Åker mycket sällan buss.
Frisyr du har nu: Uppsatt
Dag du fyller år: 7 september

Senaste.

Film du såg: hm, vilken var de?
Sak du stal: Absolut ingenting.
Mat du åt: Kycklingburgare och ris men ska käka mer nu tänkte jag!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0