Igår + idag

God morgon!
Jag har nästan nyss vaknat och nu är de en heldag med jobb som väntar mig, jag vet inte hur det känns om jag ska vara ärlig, men pengar ger det ju iallafall och det är jag glad över. :)
gårdagen spenderade jag ute i solen först och främst med nina, vid halv fyra tiden kom angelica förbi och vi gick ner mot stadens gator. Nina gick hem tidigare än oss och jag och angelica fortsatte våran vandring. Fröken köpte med sig mat hem och vi gick hem till mig och käkade och bytte om innan vi gick ut för att träffa maud. Gick en sväng till minnesgärdet och sedan in till stan igen på stråket. Det blev en bra promenad iallafall, så ska inte klaga! Träffade Nina mfl inne i stan där vi kollade runt. Det är ju så mycket folk ute nu så det blir ju en del bråk och en massa annat skit. När det var dags att bege sig hem träffade jag och Nina på våran gamla arbetskamrat, haha säger jag åt han! Man kan säga att min dag igår var fullt upp och därav inget bloggande. Det är ju så fint väder oxå, det är bäst att passa på att vara ute i det så länge det varar. Därför blir det väldigt dåligt med bloggtid också. Idag blri det ju som sagt jobb hela dagen fram tills 20.15 ikväll hoppas jag på. Så det blir dåligt med bloggande idag med.
Nej nu ska jag gå och käka frukost och fixa lite innan jobbet.

8 dagar kvar, sedan drar vi!

& jag tänker på dig hela tiden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sweetie.

Jag är som en äppelpaj utan äpplen utan dig, det vet du va? ;)

2008-07-30 @ 12:16:07
Postat av: Sandra

Jaha det var juh bra :)

2008-07-30 @ 13:12:55
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0