Grattis älskling på födelsedagen!


STORT Grattis till min älskade Nina som blir 18år idag!

Torsdag, läggdags är det nu för min del. Det väntas jobb i morgon och nu väntar kudden på att jag ska krama om den riktigt hårt. Men nu är det äntligen torsdag och storsjöyran börjar på fullaste allvar. Artiserna böjar och en hel helg av galenskaper väntas här nu framöver.

Jag kan också meddela gott folk att det bara är 1 vecka kvar nu, tills jag åker till Bulgarien!

Pappa, du ska veta att jag tänker på dig ibland och att jag tycker att de är lite tråkigt att vi inte träffas lika ofta längre. För trots allt så är du fortfarande min pappa och min mamma är en riktig gobit och jag vet att hon finns där när jag verkligen behöver henne som mest.



Kommentarer
Postat av: ninoo

taaaack :D

2008-07-31 @ 10:13:17
Postat av: Sandra

skönt :) blir det tårta och sånt idag då? :)

2008-07-31 @ 12:44:41
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0